אחסנת תכולת בית – 4 טיפים שימושיים

ישנן סיבות שונות הגורמות לאנשים לחפש פתרונות של אחסנת תכולת בית באמצעות השכרת מחסן או מכולה לאחסון דירה. למשל אנשים היוצאים לרילוקיישן של תקופה ארוכה או אפילו אנשים הנכנסים לפרויקט שיפוץ משמעותי, עשויים להזדקק לשירותים אלו. הפעם נרצה לתת לכם כמה טיפים חשובים לגבי האחסון.

טיפ ראשון – מיון הציוד באחסנת תכולת בית

כאשר אנו מדברים על אחסנת תכולת בית אנו עשויים לצפות לכמות גדולה ומגוונת של רכוש וציוד. למשל אלו עשויים להיות חפצים אישיים כמו אלבומי תמונות וחפצים בעלי משמעות רגשית שאגרתם במהלך החיים, מוצרי חשמל לבית, בגדים, כלי מטבח ועוד. חשוב למיין את הציוד מתוך מחשבה על היום שבו תזדקקו שוב לציוד. למשל יתכן שכאשר תחזרו לדירתכם תרצו לתת עדיפות לכלי המטבח ובגדי החורף. אם סתם העמסתם הכל אל תוך מכולה לאחסון דירה, זה עשוי להיות אתגר. אך אם מיינתם את החפצים לקבוצות יהיה לכם הרבה יותר קל למצוא את מה שאתם צרכים. כאן גם בא לידי ביטוי היתרון של יחידות אחסון קטנות בהן ניתן בקלות להפריד את הרכוש לפי קבוצות ומאפיינים.

טיפ שני  – הכנת הציוד לאחסון

לא משנה מהו מודל האחסון שבו תשתמשו (השכרת מחסן, השכרת מכולה לאחסון דירה, השכרת יחידת אחסון קטנה), בסופו של דבר אתם משלמים לפי שטח האחסון. לכן חשוב לכם לארוז היטב את הציוד בצורה החוסכת במקום. ולא רק שתרצו לחסוך במקום, חשוב לכם גם לארוז את הציוד בצורה אשר שומרת עליו. לא תרצו שיתנועע בחופשיות בתוך יחידת האחסון, או אם השכרתם מחסן לא תרצו שיספוג אבק. לכן חשוב להגן על הציוד בהתאם לאופן האחסון והשינוע.

טיפ שלישי – שלב האחסון במכולה לאחסון דירה

כאשר אנו מדברים על אחסנת תכולת בית, בסופו של דבר מגיע השלב שבו יש לשנע את הרכוש שלכם מהבית אל המחסן. אם הפתרון שבחרתם הוא השכרת מחסן תזדקקו לרכב שבאמצעותו תעבירו את הרכוש אל המחסן. יתכן שתעדיפו פתרונות כמו יחידות אחסון קטנות המגיעות עד אליכם ואחר כך מובלות אל המחסן.

טיפ רביעי – תנאי האחסון

תנאי האחסון חשובים מאוד. אתם הולכים להשאיר את הרכוש שלכם מאוחסן למשך תקופה ארוכה. תרצו להגן על הרכוש מנזקים סביבתיים כמו רטיבות, שמש, אבק, הצפות, שרפות ומזיקים. מכולה לאחסון דירה העומדת בשמש היא לא תמיד הפתרון האידאלי. כמו כן לא תוכלו לטפל בפרטים הללו באופן שוטף, יתכן שאפילו לא תהיו בארץ. לכן מוטב למצוא פתרון של אחסנת תכולת דירה המטפל בפרטים הללו ומבטיח תנאי אחסון נאותים מבלי שאתם תידרשו לטפל בנושא באופן פעיל. 

אם יש לך צורך בשירות אחסון, ניתן לפנות אלינו בטלפון או בוואצ אפ או דרך צור קשר באתר

ולקבל הצעה גמישה ומתאימה לצרכים שלך, מבלי להתפשר על שירות, נוחות ובטיחות.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת

 יובוקס, שיטת האחסון החדשה בישראל

לקבלת הצעת מחיר גמישה

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם