להתכונן לרילוקיישן עם שירותי אחסנת דירה

אחסון תכולת דירה הוא שירות המעניק פתרון יעיל לאלו היוצאים לתקופה של שליחות בחו“ל. בשוק העבודה של היום, עובדים רבים נשלחים לרילוקיישן. כלומר הם נשלחים יחדיו עם בני משפחותיהם לשהות מחוץ למדינה למשך תקופה ארוכה של בין חודשים לשנים.

כאשר נשלחים לחוץ לארץ לתקופה ארוכה יש לשכור דירה בחו“ל ונשאלת השאלה מה לעשות עם הדירה שיש לכם בארץ. זה תלוי מאוד אם יש לכם דירה בשכירות או דירה משלכם, אך בשני המקרים אתם עשויים להזדקק לשירותי אחסנת דירה.

במידה ויש לכם דירה בשכירות אין טעם שתמשיכו לשלם שכירות על תקופה ארוכה שבה אתם שוהים בחו"ל ואינכם משתמשים בדירה. אך השאלה היא מה תעשו עם הרכוש שלכם. אתם צריכים להחזיר את הדירה לבעליה כפי שקיבלתם אותה. ברור שלא תיקחו את הרכוש שלכם לחו“ל. כל אחד מוצא פתרונות שונים – יש חפצים שמוכרים, יש דברים שנותנים במתנה לקרובי משפחה וחברים, יש דברים שתורמים. יש גם דברים שהולכים ישר לאשפה. אבל יש גם רכוש שחשוב לכם לשמור עליו ותרצו לעשות בו שימוש ביום שתחזרו. וזהו בדיוק המקרה שבו תזדקקו לשירותי אחסון תכולת דירה.

גם כאשר הדירה בבעלותכם עליכם לקבל החלטה מה לעשות איתה בתקופה שבה תהיו בחו"ל. אנשים רבים מעדיפים להשכיר את הדירה על מנת ליהנות ממקור הכנסה במקום שהדירה תעמוד ריקה. יתכן שתשכירו את הדירה עם הריהוט הבסיסי, אך בוודאי יש בה רכוש רב אישי שלכם, רכוש אותו תרצו לפנות מהדירה. אולי ההורים שלכם יסכימו לשמור על כמה ארגזים, אך בסופו של דבר יש לכם כמות גדולה ואתם זקוקים לפתרון אחסון דירה מקצועי.

אחסנת דירה השומרת על הרכוש

כאשר יוצאים לרילוקיישן אתם זקוקים לפתרון של אחסון תכולת דירה המאפשר לכם לשמור על החפצים שלכם. אינכם רוצים שהחפצים שלכם סתם יעלו אבק באיזה מחסן ויהיו חשופים ללחות ונזקי הזמן. אתם רוצים לדעת שהחפצים שלכם מאוחסנים כראוי, בטוחים ממפגעים ושיש מי ששומר עליהם. מהסיבה הזו רבים בוחרים בשירות של UBOX המציעה לכם פתרון אחסנת דירה המתאים לדרישות הנ“ל.

לקראת הרילוקיישן והצורך בפינוי הדירה אתם יכולים להזמין את שירותי אחסון תכולת דירה של UBOX. בפועל מה שקורה הוא שהחברה מביאה אליכם יחידות אחסון בגדלים סטנדרטיים. אתם אורזים את החפצים וממלאים את יחידות האחסון, או נעזרים בשירותי האריזה המקצועיים של החברה. התכולה שלכם נכנסת אל היחידות בצורה מסודרת המונעת תזוזת וחבטות. וכאשר יחידות האחסון של UBOX מלאות, החברה לוקחת אותה אל המחסנים הלוגיסטיים. היחידות מאוחסנות כפי שהן יצאו מביתכם, סגורות ומבלי שאף אחד נוגע בהן.

לנוחיותך, ניתן להשאיר לנו פרטים ונחזור בהקדם.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת

יובוקס, שיטת האחסון החדשה בישראל

לקבלת הצעת מחיר גמישה

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם