כמה עולה אחסון תכולת דירה?

השאלה כמה עולה אחסון תכולת דירה היא שאלה חשובה, אך יחד עם זאת תלויה גם בגורמים שונים. כמו למשל זמן האחסון, תנאי האחסון וכמות הציוד שאתם מאחסנים. צורת התשלום היא בדרך כלל חודשית, וכאשר מדובר בחודשים רבים זה עלול להצטבר לסכומים. לכן חשוב לבדוק את האפשרויות השונות ולערוך השוואת מחירים.

לא מספיק לשאול כמה עולה אחסון תכולת דירה, עליכם גם לבדוק את מאפייני האחסון. בשוק ישנן חברות שונות המציעות שירותי אחסון, אך כל אחת מציעה מודל עבודה שונה ותנאי אחסון שונים. הזול ביותר הוא לא בהכרח השירות שעונה על הצרכים שלכם.

כמה עולה אחסון תכולת דירה – הפרמטרים שצריך לבדוק

גישה בזמן האחסון – עליכם לשאול את עצמכם האם יש לכם צורך בגישה לרכוש בזמן האחסון. למשל אם אתם זקוקים לגישה שוטפת כנראה שתצטרכו פשוט להשכיר מחסן עם מדפים. אך אם אם אינכם זקוקים לגישה עד לסיום תקופת האחסון תוכלו לעשות זאת באמצעות מכולת אחסון. גם אם אין לכם תכניות לגשת לרכוש במהלך תקופת האחסון, כדאי לפחות שתהיה לכם את האופציה במידה ומתעורר צורך. מהבחינה הזו יחידות אחסון קטנות יכולות להיות הפתרון האידאלי.

אבטחה – את השאלה כמה עולה אחסון תכולת דירה צריך לבחון גם אל מול תנאי האבטחה. מה שווה לכם מחסן זול אם לאחר חצי שנה תגלו שחפצים בעלי ערך נגנבו ממנו. גנבות רכוש הן אחת הבעיות, אך ישנם גם איומים נוספים. למשל ישנה סכנה של שרפות, הצפות וכו‘. לכם כאשר אתם מחפשים פתרון לאחסון תכולת דירה חשוב לוודא שהשירות מעניק לכם מענה הולם לאיומים אלו. למשל מחסן עם אבטחה, גלאי אש וכו‘. אלו הם דברים המצדיקים תוספת ממחיר.

אחריות – האם הציוד שמסרת לאחסון מבוטח? ואם כן האם זה חל גם על מכשירי חשמל, חפצים יקרי ערך ומה זה בדיוק אומר?
חשוב להקפיד על הסעיף הזה בעיקר אם מדובר בסחורה יקרה. לרוב, תינתן לך האפשרות לבטח בעצמך בביטוח מקיף יותר שייתן לך מענה לצורך זה.

שינוע – נזקים עשויים לקרות גם בזמן שינוע התכולה מבית הלקוח (או המשרד) עד שמגיעים לאחסנה.

סידור וארגון הציוד – מה הקשר בין השאלה כמה עולה אחסון תכולת דירה לבין סידור וארגון הציוד? ובכך, ראשית כל בואו נסביר מדוע חשוב לארגן ולסדר את הציוד. אם מדובר בתכולה של דירה שלמה, מדובר ברכוש רב. ביום שתרצו לקבל אותו בחזרה מחכה לכם הרבה מאוד עבודה. סביר להניח שתרצו לעשות זאת בצורה מסודרת עם סדרי עדיפויות. כאשר תיכנסו לבית החדש או המשופץ, ישנם דברים שיהיו לכם דחופים וישנו רכוש שיכול לחכות. כמו כן אם פתאום יתעורר איזה צורך לאתר מסמך או חפץ חשוב, אחסון מסודר יאפשר לכם לאתר אותו בקלות.

חלק מהעניין קשור לצורה שבה אתם אורזים ומארגנים, אך חלק נכבד יש לאחסון עצמו. לדוגמה אם השכרתם מחסן, גם אם כל החפצים שלכם מאורגנים בארזים לפי קבוצות, עדיין נשאלת השאלה האם יש לכם מדפים המאפשרים לארגן את הארגזים בצורה מסודרת, או שהכול נדחס עד אפס מקום. מהבחינה הזו יחידות אחסון קטנות הן הפתרון האידאלי.

קרא על היתרונות והיחודיות של חברת יובוקס, ניתן לפנות אלינו בטלפון או בוואצ אפ או דרך צור קשר באתר

ולקבל הצעה גמישה ומתאימה לצרכים שלך, מבלי להתפשר על שירות, נוחות ובטיחות.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת

 יובוקס, שיטת האחסון החדשה בישראל

לקבלת הצעת מחיר גמישה

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם