פינוי ואחסון משרדים

מחפשים פתרון אחסון קל ומהיר?

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם

אם החלטתם להתייעל ולעבור למשרד קטן יותר, או שהקורונה הביאה אתכם להחלטה שאין טעם להחזיק משרד בשכירות גבוהה, נשמח להציע לכם שירות VIP ולעזור לכם לעבור את השינוי.

יובוקס מציעה לכם שירות פינוי ואחסון משרד הכולל:

פינוי המשרד באופן מלא

אחסנה במקום מאובטח ע"י מאבטחים ומצלמות 24/7

עזרה במכירת ציוד שאין בו צורך

אריזה של כל הציוד המשרדי

שירות הובלה וסבלות

אחריות מלאה על מחשבים, מכונות וציוד אלקטרוני.

אחסון משרד ביחידות אחסון אישיות

נמצאים בהליכי שיפוץ וצריכים מקום לאחסן בו ציוד משרדי לתקופה זמנית? מחפשים מקום לאחסן בו חפצים או מסמכים? עברתם למודל Home Office ויש לכם ציוד אותו צריך לאחסן? חברת UBOX מציעה לכם פתרון –  שירות אחסנת משרדים המבוסס על יחידות אחסון אישיות השמורות במרכז לוגיסטי מוגן ובטוח. 

במסגרת השירותים של חברת UBOX אנו מעניקים ללקוחותינו שירות פינוי ואחסון משרדים. שירות הנותן מענה לצרכים של עסקים בהליכי מעבר ושינוי, ומבטיח להם פתרון ונגיש לצורך אחסנת משרדים.

יחידות האחסון מאפשרות לכם לאחסן את החפצים והציוד שלכם בצורה דיסקרטית, מאורגנת ושמורה היטב. אריזה ומילוי היחידה מתבצעת ע"י צוות יובוקס אצלכם במשרד, לאחר מכן היא נאטמת ומובלת אל המרכז הלוגיסטי; שום דבר לא הולך לאיבוד. שם במרל“ג יחידת באחסון נמצאת בסביבה בטוחה ומנוטרת, עם שמירה 24/7, מצלמות אבטחה וגם אחריות ביטוחית לתכולת היחידות. אנחנו נשמור על תכולת המשרד מכל נזק, גנבה או גישה לא מורשית.

יחידות האחסון הקטנות יכולות להתאים למגוון צרכים, מצרכיו של המשרד הקטן ועד משרדים גדולים.  הן יכולות להתאים גם לכמויות קטנות, אך ניתן להשתמש בכמה יחידות שתרצו. האפשרות לאחסן את הציוד ביחידות מאפשרת לכם לארגן את הציוד לפי נושאים; למשל יחידת אחסון למסמכים משנה מסוימת, או יחידת אחסון לציוד מחשוב. כך בעת הצורך תוכלו לאתר בקלות את הדברים שלכם. אחסנת משרדים בשיטת UBOX מתאימה בתור פתרון לזמן קצר או טווח ארוך. השירות מעניק לכם גמישות וקיימת אפשרות לגשת אל יחידת האחסון על מנת לשלוף ממנה פריטים בעת הצורך. בתום תקופת האחסון אנו נביא אליכם את החבילה ונעזור לכם לפרוק

משרדים רבים סובלים מבעיה של מחסור בשטחי אחסון, אך לאורך זמן המשרד צובר ציוד ואפילו מסמכים רבים שאותם יש לשמור כנדרש בחוק. אמנם לא נעשה בהם שימוש שוטף, אך בכל זאת יש לשמור אותם או לעשות בהם שימוש עונתי. וכך המשרד מתחיל להיראות כמו מחסן. האלטרנטיבה היא אחסנת משרדים באמצעות UBOX, כך תוכלו גם לשמור את הציוד והמסמכים וגם ליהנות מסביבת עבודה מסודרת ומאורגנת.

לשלם רק על שטח האחסון

זקוקים לשטח אחסון קטן עבור מסמכים וקצת ציוד משרדי? מה ההיגיון בשכירת מחסן? האם תרצו לשכור מחסן שלם ולשאת בהוצאות האחזקה, הביטוח, האבטחה וכל ההוצאות הנלוות אך ורק בשביל לאחסן עשרים או שלושים ארגזים? מהיום אין צורך, ניתן לעשות זאת בצורה חסכונית.

אחסנת משרדים באמצעות UBOX מאפשרת לכם ליהנות מפתרון יעיל ולשלם אך ורק על שטח האחסון.

לקבלת הצעת מחיר גמישה

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם

פינוי ואחסון משרדים
5/5