מחסנים להשכרה – כל האפשרויות שלך

שטח האחסון שלך הולך ונגמר? הגיע הזמן לחפש מחסנים להשכרה או לשקול להשכיר מחסן.

לפני שעושים זאת יש לקחת בחשבון כמה פרמטרים חשובים. עד כמה הצורך בגישה נוחה וקבועה למחסן חשוב לך? ובאיזו תדירות?

 האם נדרשת אבטחה וביטוח לתכולה? והאם יש לך צורך במחסן שעומד בגינה, או דווקא במחסן שנמצא במרלו"ג מאובטח 24/7? 

כל התשובות לשאלות אלו הן חשובות וניתן לענות עליהן כשמבינים  האם מדובר באחסון למטרות פרטיות או אחסון למטרות עסקיות, מהו אופי התכולה ומהו זמן האחסון הנדרש.

יובוקס מעניקה  לך פיתרון גמיש ונוח לכל מטרה, כדי שתהיה לך האפשרות להתאים את השירות לצרכים המדויקים שלך!

במאמר זה נכיר את כל האופציות מקרוב:

 

אחסון למגזר הפרטי והעסקי – ההבדלים

קהל הלקוחות ביובוקס מתחלק לשניים – המגזר העסקי והמגזר הפרטי. לרוב לשני אלה, יהיה צורך אחר בהשכרת המחסן. כדאי להבחין ולהבין את ההבדל החשוב בין אחסון לפרטיים לעומת עסקיים, מכיוון שלכל מגזר המאפיינים שלו ודרישות שונות שיהפכו את השירות ליעיל, בטוח ועונה לצורך.



מחסנים להשכרה למגזר הפרטי

נסיעה לחופשה ארוכה – במקרה של חופשה ארוכה ודאי לא נרצה לשלם שכירות מיותרת ובטח שלא להעמיד את התכולה בבית ריק ולהסתכן בפריצה או גניבה. לכן נבחר לאחסן את התכולה שברצוננו לשמור.

סבלט של הדירה – החלפת דירות הוא עניין שנכנס לאופנה. ישנם חפצים אישיים בעל ערך רגשי או כספי שלא נהיה מעוניינים להשאיר כאשר אדם אחר גר בביתנו, לכן נעדיף אחסון פרקטי לטווח קצר.

אחסון לזמן שיפוץ – בזמן שיפוץ קיימות 2 סכנות עיקריות לתכולה. האחת- גניבה והשנייה- פגיעה פיזית. זירת השיפוץ היא אתר עבודה לתקופת מה וחפצים יקרים עלולים להיפגע, להישבר ולהינזק, לכן עדיף לשמור אותם במקום בטוח עד לתום התקופה.

מלבד זאת, במקרים רבים, הבית אינו אזור סטרילי כשמדובר בשיפוץ. אנשים נכנסים ויוצאים, לעיתים כשמחליפים חלונות או שוברים קירות, הבית בעצם פרוץ ויש לא מעט גניבות בתקופות הללו. לכן במקרה כזה נבחר לקחת את התכולה החשובה למקום בטוח עד לתום התקופה.

בין דירות – לא תמיד המעבר עובר חלק. לעיתים נצטרך "לחנות" בחניית ביניים עד שנגיע ליעד הבא. בקורונה היה ניתן לראות זאת בבירור – חזרה זמנית להורים, מעבר לחברים…. במקרה כזה ודאי שלא נרצה למכור את תכולת הדירה. גם אין לזה כל כך זמן, אם נודה על האמת. במקרה כזה נפנה לשירות אחסון לטווח קצר או ארוך, מבלי להתחייב על התקופה. 

רילוקיישן – לרוב יצריך אחסון לטווח ארוך ואולי אפילו של תכולת דירה מלאה.

ירושה לאחר פטירה – כאשר אדם בעל נכס נפטר ויש להיוועץ ולהמתין על מנת להחליט מה קורה עם תכולת ביתו, איך מתחלקת הירושה, מה מוכרים ומה שומרים.. בודאי שנעזר בשירותי אחסון. לרוב יש גם את עניין הבית. אם הוא מוצע למכירה או השכרה, נאלץ להוציא את תכולתו טרם המכירה או ההשכרה, על מנת להציג את הנכס ואולי גם לשפץ אותו.

מחסנים להשכרה למגזר העסקי

אחסון סחורה לזמן ארוך – כאשר אין לעסק מקום לאחסן את הסחורה במקום הוא יפנה להשכרת מחסן חיצוני בשטח נפרד. במקרה כזה חשוב לקבל שירותי הובלה גמישים ומהירים.

אחסון בזמן סגירה זמנית – עוד משהו שהפך ל"אופנתי בזמן הקרונה . חנויות שנסגרו ולא יכלו לשלם עוד שכירות, העדיפו לאחסן את הסחורה לתקופת הזמן הזו, היות ועלות השכרת המחסן יותר זולה ומשתלמת מהשכרת חנות פיזית שאינה פעילה.

 

 2 שיטות עיקריות להשכרת מחסנים

כשמדובר בהשכרת מחסן זה מתחלק ל-2 :

השכרת מחסן במרלו"ג מאובטח –  הדרך המבוקשת ביותר –

יובוקס מאפשרת לך לאחסן את יחידת האחסון במרלו"ג מאובטח ומאויש 24/7.

במרלו"ג קיימת אבטחה גבוהה: מצלמות, בקרת כניסה למתחם, אבטחה פיזית ונוכחות מלאה 24/7.

כדי ליהנות מהתענוג הזה אין צורך להתאמץ. יחידות האחסון עדיין מגיעות לבית הלקוח לצורך טעינת התכולה. ניתן גם להשאיר אותן ללקוח ליום יומיים שלמים במידה והוא מעוניין לארוז בעצמו ולעשות את זה באיזי. בין אם ממלאים את יחידות האחסון  במקום ובין אם משאירים אותן לאריזה עצמית, היחידות תילקחנה כשהן מלאות עד למרלו"ג, כך שנחסך ממך מאמץ מיותר.

 

השכרת מחסן והצבתו בשטח הבית – בדרך כלל כאשר לאדם או למשפחה יש צורך במחסן וגם שטח להושיבו בצמוד לבית, השוכר יעדיף דווקא לרכוש מחסן קבע בכמה מאות שקלים. בטח ובטח כאשר מדובר בהשכרה לזמן ארוך.

אז מתי בעצם השירות הזה רלוונטי?

בתקופות של חגים למשל, כאשר בני הבית מחליטים לארח, אז עולה הדרישה להשכרת מחסן והצבתו בחצר הבית.  כך ניתן לאחסן כיסאות, שולחנות, מזרונים וכל מה שנדרש לתקופה הקצרה הזו מבלי לרכוש מחסן קבע.

השכרת מחסן בתשלום חודשי

במקרה כזה משכירים מחסן בתשלום חודשי קבוע ללא התחייבות ובעצם משלמים "דמי שכירות" נוחים ומשתלמים עד לסיום התקופה.

 

יובוקס מעניקה הצעה גמישה, הוגנת ומותאמת לכל צורך ולכל מטרה ודואגת שהשוכר או השוכרת הזקוקים לאחסון, יהנו משירות מצוין, נוחות אופטימלית, אחריות וביטוח וכמובן ממחסן מצוין!

להצעת מחיר מהירה לתכולה שלך, ניתן לפנות אלינו בוואצאפ או להתקשר אלינו בשעות הפעילות.

לנוחיותך, ניתן להשאיר לנו פרטים ונחזור בהקדם.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת

יובוקס, שיטת האחסון החדשה בישראל

 

לקבלת הצעת מחיר גמישה

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם