התחדשות עירונית ואחסון תכולת דירה

בערים רבות בארץ מתרחשים פרויקטים שונים של התחדשות עירונית. אלו עשויים להיות פרויקטים במסגרת תכנית תמ“א 38 או פרויקטים אחרים בהם מתבצע פינוי-בינוי. אך מה הקשר בין הפרויקטים הללו לבין אחסנת דירה?

 

במהלך הפרויקטים הללו הדירה הקיימת עוברת שיפוץ מסיבי, או במקרים מסוימים נהרסת עד היסוד ובמקומה מוקם פרויקט חדש. אך במהלך תקופת השיפוצים עד הבנייה המחודשת התושבים נזקקים למקום מגורים. במסגרת ההסדרים עם הקבלנים המבצעים התושבים מקבלים דיור חליפי עד שיסתיים השיפוץ. במקרים שכאלו תמיד נדרש פתרון של אחסון תכולת דירה.

 

בעודכם מתגוררים בפתרון דיור זמני, אתם תזדקקו לחפצים רבים. יתכן שאת חלקם יספק לכם הקבלן, אך אחרים בוודאי תצטרכו להוביל מהדירה הישנה.  אך מצד שני אתם יודעים שמדובר בדיור זמני ותוך מספר חודשים אתם צפויים לחזור לדירתכם הישנה. לכן בוודאי שאין טעם להעביר את כל החפצים. במקרה שכזה אתם יכולים להסתייע בשירות אחסנת דירה. כלומר שירות המאפשר לכם אחסון תכולת דירה באופן זמני, בצורה נוחה ובעלויות משתלמות. כך תוכלו גם לשמור על הרכוש שלכם, וגם לאפשר לקבלן לעבוד בחופשיות וללא הפרעה.

UBOX אחסנת דירה

אחסון תכולת דירה במקרה של פרויקט תמ“א 38/פינוי-בינוי יכול להתבצע באמצעות השירותים של חברת UBOX.

החברה מציעה לכם מודל אחסנת דירה חדשני ויוצא דופן. אנו לא רק מעמידים לרשותכם מחסן, אלא יחידות אחסון. אנו מביאים אליכם את יחידות האחסון – המגיעות בשני גדלים. אתם יכולים להזמין כמה יחידות שתרצו בהתאם לצורך.

האריזה נעשית במקום והכל נכנס אל יחידות האחסון בצורה מסודרת כבר במקום. לאחר מכן יחידות האחסון מובלות לעבר מחסן לוגיסטי שמור ובטוח.

לאחסון תכולת דירה בצורה זו ישנם יתרונות רבים – החפצים שלכם לא נזרקים ממקום מקום במחסנים לוגיסטיים, אלא נשמרים בתוך יחידות אחסון סגורות. אתם מקבלים פתרון שהוא בטוח גם לאחסון של חפצים בעלי ערך. שיטת אחסנת דירה באמצעות קפסולות UBOX מאפשרת לגם גם לשמור על כל תכולת הדירה בצורה מסודרת ומאורגנת – למשל UBOX אחת יכולה לשמש לאחסון תכולת המטבח, אחרת לאחסון תכולת חדר ילדים. כך יש לכם שליטה ובבוא היום תוכלו לחזור אל הדירה המחודשת שלכם בצורה נוחה.

אחסון תכולת דירה בצורה זו סוגר לכם את כל הפינות. הוא עדיף על פני מודלים אחרים בהם הסחורה מועמסת על רכב הובלות ולאחר מכן יש לפרוק אותה למחסן. ובבוא היום שוב להעמיס אותה על רכב הובלות.

אחסנת דירה באמצעות יחידות אחסון היא הפתרון היעיל ביותר לכל מי שצריך לאחסן את תכולת דירתו באופן זמני, טווח קצר וטווח ארוך.

להצעת מחיר מהירה לתכולה שלך, ניתן לפנות אלינו בוואצאפ או להתקשר אלינו בשעות הפעילות.

לנוחיותך, ניתן להשאיר לנו פרטים ונחזור בהקדם.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת

יובוקס, שיטת האחסון החדשה בישראל

לקבלת הצעת מחיר גמישה

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם